Aanmelding nieuwe leerlingen

Via deze website heeft u al het een en ander kunnen lezen over de Koningin Beatrixschool. We zijn blij als u besluit om uw kind aan te melden bij ons op school. Aanmelden kan door het invullen van een aanmeldingsformulier. Deze kunt u downloaden via de onderstaande link:

Aanmeldingsformulier nieuwe leerling

U kunt het formulier uitprinten en vervolgens invul­len en onderteke­nen. Deze kunt u opsturen naar:

Koningin Beatrixschool
Kosterijweg 5-7
3774 BG Kootwijkerbroek

Het is voor onze prognose be­langrijk dat wij een overzicht krijgen van het toekomstige leerlingen­aantal. Daarom verzoeken wij u om op 3-jarige leeftijd uw zoon of dochter al op te geven.

Voordat uw kind echt op school komt, worden nieuwe ouders uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek met de directeur of coördinator. Wij kunnen u dan meer vertellen over onze school en u kunt daarover vragen stellen. Ook krijgt u van ons een uitgebreide schoolgids mee.