Thuisonderwijs
Koningin Beatrixschool

Groep(en)              Wat
Groep 1 t/m 8 Schooltv
Nu de scholen gesloten zijn kan iedereen toch de educatieve video's, die normaal in de les worden gekeken, thuis bekijken. Korte clips en hele afleveringen allemaal te zien op Schooltv.nl, 'leuk en leerzaam'.
Groep 1 t/m 8 De Kopieermap
Werkbladen voor de beginnende geletterdheid, taal, rekenen en begrijpend lezen.
Groep 1 t/m 8 Team Talento
Online workshops voor expressie-vakken als muziek, handvaardigheid, tekenen, drama en dans.
Groep 1 t/m 8 Kwink
Online thuislessen van onze methode voor sociaal-emotionele ontwikkeling.
Groep 1 t/m 8 Werkbladen 1, werkbladen 2
Gratis werkbladen van uitgeverij Zwijssen.
Groep 1 t/m 8 Schooltv
In deze lijst vind je de top 10 van onze leukste en meest leerzame afspeellijsten, programma's, films en quizzen per groep. Normaal voor in de klas, maar nu ook voor thuis.
Groep 1 en 2 Thuisonderwijs voor kleuters
Gratis tips en downloads voor het thuisonderwijs aan kleuters.
Groep 1 en 2 Taal- en rekenspelletjes
Juf Jennifer en juf Tamara plaatsen reken- en taalspelletjes op YouTube.
Groep 1 en 2 Digitale prentenboeken
Even zelf geen tijd om voor te lezen? Hier kan uw kind een aantal prentenboeken digitaal bekijken en beluisteren.
Groep 3 t/m 8 Meester Freek
Welkom in de klas van meester Freek. Vanaf nu is hij even meester en gaat  jullie regelmatig iets vertellen over zijn favoriete dieren.
Groep 5 t/m 8 Museumkids
Bezoek online een museum